woensdag 28 maart 2018

The night train!

Mijn jongste is al van zo lang ik het me kan herinneren zot van treinen. Uren keek ik mee naar Thomas de trein en consorten.

Nu is hij ondertussen al negen en voor de meeste treinen stofjes te oud. Toch kan ik het niet laten om stof met treinen te kopen als ik er tegen kom. Misschien ook omdat dit niet makkelijk te vinden is. Toen ik naar het openingsweekend ging van FairyTailors zag ik daar een mooi treinen stofje liggen en nam het dus mee. Er stonden ook sterretjes op dus dat het voor een pyjama ging gebruikt worden stond al vast! 




Tijdens het spelden van het patroon bleek ik een stuk over te hebben maar juist niet genoeg voor een zomerpyjama. Dus knipte ik het rugpand en de armen in een andere stof en zo kon er ook nog een zomerpyjama uit. De stof past er niet 100% bij maar mij stoort het niet. 


Veranderen jullie soms van idee tijdens het knippen?

Liefs Katrien!

Patroon: pyjama party

Treinstof: FairyTailors

Andere stof: webshop overschot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten