zondag 21 januari 2018

Een intieme blogpost! 

Voor wie het nog niet wist, ik ben dit schooljaar voor een andere uitdaging gegaan! Na vier jaar hoeden maken was het tijd voor iets nieuws. 

Iets wat al lang op mijn lijstje stond was lingerie maken. Wou het juist lukken dat in school waar ik al vier jaar ging een cursus lingerie starte.

Best wel spannend een nieuwe klasgroep, leerkracht en materialen.

Wel we zijn een paar maand verder en er zijn al wat perfect passende onderbroeken van onder mijn machine gerold!




Voor de plus dochters ook al een hele lade.




Ik vindt het super leuk om materialen, stoffen en kleurtjes  te kiezen en te mixen!

De laatste creatie is een nachtkleedje. Ik denk dat ik deze ook wel een paar keer ga maken! 


Ik ben alvast weer een verslaving rijker, een van kant en lintjes!

Wil je dit ook leren dan is het nu het moment van actie. Er start een nieuwe cursus in februari. Hier vindt je de info. 

Is dit iets dat jullie ook willen leren?

Liefs Katrien! 

Patronen onderbroeken: Pin-up Girls en Ohhh lulu

Patroon nachtkleed: Buttererick

Stof: Kantje Boordje




2 opmerkingen:

  1. Inderdaad wel een intieme post! ;) Lijkt me ook wel leuk om eens te proberen. Een goed zittend onderbroek vinden dat er niet te sletterig uitziet vind ik tegenwoordig een heuse uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn knap! Lijkt me inderdaad een uitdaging om dat mooie, intieme en frivoole broekje te produceren.

    BeantwoordenVerwijderen