zondag 6 augustus 2017

When people strart working together! SewingDay!

Een paar weken geleden verscheen er op FB een oproep.
Sewing Bloggers gezocht voor een evenement. Nu dat ik mij meer en meer wil gaan concentreren op mijn blog en in workshops te geven reageerde ik.
Ik kreeg direct een mailtje terug met de informatie en eigenlijk klikte het wel een beetje tussen ons. Ik stelde voor om eens af te spreken. 
Het is altijd leuk om de achtergrond te weten van wat mensen inspireert en samenwerken is nog leuker!
Op de dag zelf zijn Runa Popje en ik aan de praat geraakt en een van mijn eerste vragen was vanwaar haar idee kwam om een SewingDay te organiseren?
Ze vertelde dat een van de laatste keren dat ze naar het stoffenspektakel geweest was ze iets miste.
Ze miste een plek waar je kon naaien, vragen stellen en ervaring kon delen.
Zo is ze op het idee gekomen om zelf iets te organiseren en we kunnen ondernemende dames hierin alleen maar ondersteunen en stimuleren!
Dus vandaar mijn blogpost.




Zoals je kan zien valt er veel te beleven. Workshops, stoffenwinkels, uitleg over de Cameo Silhouette en een praatje doen met bloggers.
Wie weet start je hierna zelf je blog!
Het leuke is dat je inkom zelf kan bepalen en dat je ook gewoon naar daar kan gaan om vrij te naaien. Als je iets vergeten bent kan je het in een van de stands gaan kopen.
Als je een workshop wil volgen moet je je wel inschrijven. Alle informatie vindt je ook hier.
Het was een fijne ontmoeting, we hebben verder gepraat over onze toekomst plannen en ik kan haar advies alleen maar doorgeven aan iedereen.
Volg je Hart en doe wat je graag wil doen!

Liefs Katrien!





1 opmerking: