zondag 2 april 2017

Een afsluiter van een woelige periode!

Wanneer op Facebook het bericht verscheen wie wil er meedoen aan een fotoschoot reageerde ik instinctief, Ik wil! Na wat over en weer gesprekken van wat wil je en we houden contact is het er veel rapper van gekomen dan ik verwacht had. Nathalie stuurde ineens een bericht dat we terecht konden in een prachtig historisch gebouw in Leuven en de dag erna was het al zo ver.
Weet je ik denk dat elk meisje er wel van droomt om mooie foto's van haar te hebben. Dat ik het ooit effectief ging doen had ik nooit gedacht.
Ik had toch wel wat zenuwen maar alles is zo natuurlijk verlopen en wat een mooi resultaat! Het heeft mijn zelfvertrouwen toch een boost gegeven.


Ik denk Neen ik ben er zeker van dat het nu ook het perfecte moment was. Het laatste jaar en half is mijn leven zo veranderd en dit lijkt een mooie afsluiter van die woelige periode! 








































Nu nog beslissen welke we gaan afdrukken en inkaderen.
Welke heeft jullie voorkeur?
Liefs Katrien! 

Foto's; Nathalie Leon van blog Nummer 44
Plaats; Historisch pand in Leuven



3 opmerkingen:

  1. Er zitten pareltjes tussen. Succes met het kiezen. Knap dat je dit deed. Ik sta niet graag op de foto 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's!
    Nathalie heeft echt talent.
    En jij straalt echt op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen