zondag 5 juni 2016

Rokjes, rokjes, rokjes!

Het is al geweten dat ik drie zonen heb.
Als er dan eens de vraag komt om rokjes te maken dan zeg ik niet nee!
Een welkome afwisseling van al die broeken en T-shirts.
Ik kreeg de vrijheid om zelf te stofjes te kiezen. Het moest alleen niet te roze zijn!
Ideaal dus om in mijn berging op zoek te gaan naar leuke stofjes.
Deze zijn het geworden.




 
 

 
 

 
 

Ik gebruikte het patroon van Mme Zsazsa en zette er vanboven boordstof aan.
Laat de zomer nu maar komen, ik ben er zeker van dat ze veel gedragen gaan worden.

Hoe werken jullie je rokjes aan de taille af?
Liefs Katrien!

Patroon: Mme Zsazsa
Stof: Jongens toch

2 opmerkingen:

  1. Leuke rokjes!!

    Al mijn rokjes zijn tot nu toe met een blinde rits gemaakt, al dan niet met een tailleband :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn we hier niet gewoon, maar wel super tof! Ik maakte alleen nog maar rokjes voor mezelf, dus qua tailleband heb ik geen advies!

    BeantwoordenVerwijderen