vrijdag 26 februari 2016

Bandwerk!

Hier kon je al lezen dat Nick een groeischeut had gekregen.
Vooral pyjama's waren een probleem. Ze waren echt te klein en ik vond er geen mooie in de winkel!
Nu eenmaal dat het patroon over getekend is is het zwaarste werk gedaan en dan kan het leukste werk beginnen. De stofjes kiezen in de berging!
Deze twee rolden nog vanonder de overlock!






Ik gebruikte deze keer boorstof om de rek in te steken ipv de stof.
Omdat nick graag een duidelijk teken heeft van wat de voorkant en de achterkant is heb ik er labels ingestikt. Hiervoor gebruikte ik restjes stof. Ik heb nu wel gemerkt dat ze opkrullen dus de volgende keer ga ik ze dubbelen.






Samen met de vorige pyjama kan hij weer een even verder!

Patroon: Dandy pyjama van Pyjama Party
Stof: Jongens toch!

Wat vinden jullie het leukst aan naaien?
Liefs Katrien! 


5 opmerkingen:

  1. Die gaat prinsheerlijk slapen dat kan niet anders! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gaat prinsheerlijk slapen dat kan niet anders! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei mooi! Het leukste vind ik het fantaseren over wat het goaat worden en het fijne gevoel als het afgewerkt is (en de eventuele ontvanger er blij mee is :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Daar zal weer goed geslapen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Daar zal weer goed geslapen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen