maandag 24 juli 2017

#perfectblogchallenge #lastigeklusjes

Week drie van de challenge!
Nu werd er gevraagd om elke dag een lastig klusje te doen iets wat je echt niet graag doet.
Er werd dus even nagedacht over wat ik deze week allemaal zou "moeten" doen.
De meeste dingen nemen wel wat tijd in beslag daardoor heb ik niet elke dag een lastig klusje gedaan.
Wat is er mij dan wel gelukt?

De keukenkasten opruimen! Ik ben bij mijn lief gaan wonen en je weet hoe mannen kunnen zijn.
Er werden dus een aantal vervallen producten weggegooid en de kasten werden een beetje herschikt.
Achteraf gezien geeft dit wel een heel goed gevoel en veel voldoening.



Waar de meeste vrouwen wel tegen opzien is de strijk, wel ik ook.




Het volgende op de lijst was een maxidress korter maken. Ik maak heel graag kleding maar zo van die herstellingen vind ik echt niet leuk. Nu als je zo klein bent als ik heb je meestal geen keus.




Nu eigenlijk het moeilijkste van de week, speelgoed sorteren. De jongens worden groter en er is speelgoed waar ze al maanden niet meer mee spelen.
Nu ben ik van principe het is hun speelgoed dus er word samen met hun beslist wat blijft en wat weg mag. Niet altijd even gemakkelijk met drie. Plus komt er nog bij dat een deel van hun auto's van bij hun overleden grootmoeder komt en zij nog heel goed weten welke auto's dit zijn. Het is dus niet alleen opruimen maar ook een beetje afscheid nemen.
Maar het is ons toch gelukt om een deel opzij te zetten voor andere kinderen.





Als laatste een klus die nog lang niet klaar is maar we zijn er al wel aan begonnen.
De zwaar verwaarloosde tuin. Wij huren dit huis en de vorige eigenaars hebben er jaren niets in gedaan. Nu is het niet de bedoeling om er veel geld in te steken maar een beetje fatsoeneren mag wel.
Dus zijn we begonnen met de klimop dat overal tussen woekerde te snoeien.




Geen zeven lastige klusjes maar vijf. Nu waren sommige toch echt wel grote klussen dus tellen die niet dubbel?
Op naar de volgende challenge!

Liefs Katrien!


2 opmerkingen: