maandag 8 februari 2016

Een pyjama en een trein!

Toen ik applicatie's aan het kiezen was voor in de webshop kwam ik er eentje tegen met een trein op.
Nu voor al diegene die Nick kennen weten dat hij zot is van treinen en ik kon het dan ook niet laten om die applicatie aan te kopen.
Nu lag ze hier al een hele tijd zonder dat ik echt een project had om ze te gebruiken. Tot hij een groeischeut kreeg en al zijn pyama's te klein werden.
Ik had in mijn berging het perfecte stofje liggen om er mee te combineneren.
Het is niet helemaal effen maar toch niet te druk om er de applicatie op te zetten.
Een namiddagje werk en hij was klaar om in gebruik te nemen.







In de applicatie kwam rood dus heb ik de sierstiksels ook in het rood gestikt.





Hij was er heel blij mee en had voor het eerst geen problemen om eens op de foto te staan.






Hebben jullie al pyjama's gemaakt?
Liefs Katrien!

patroon: Dandy pyjama van in Pyjama party
stof en applicatie: Jongens toch!

6 opmerkingen:

  1. Super!! Mooie applicatie zeg!!

    Een paar pyama's gemaakt, maar eigenlijk is dat een van de weinige dingen die ik nog koop...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keimooi ♡
    Een pyjama voor mezelf staat hier al keilang op de planning maar is er nog nooit van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keimooi ♡
    Een pyjama voor mezelf staat hier al keilang op de planning maar is er nog nooit van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Perfect voor een trein-gekke zoon! Pyjama's zijn hier zo goed als altijd zelf-maak, en er staan er nog op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen